Dátum:23.4.2019
Vždy kontrolujte stav zásielky podľa prepravného listu s dopravcom pri dodaní (počet balíkov, poškodenie krabice atď.). Poškodenú alebo neúplnú zásielku nepreberajte.
Ak po prevzatí zistíte poškodenie tovaru, bezodkladne nás kontaktujte pomocou reklamačného protokolu, ktorý je k stiahnutiu tu. Vyplnený protokol zašlite na info@kovopolotovary.sk.
Ak obsah zásielky nesúhlasí s objednávkou, bezodkladne nás kontaktujte telefonicky na +421 910 80 10 88. Pri nenahlásanie škody do 3 dní od prevzatia zásielky sa vystavujete nebezpečenstvu zamietnutie reklamácie.
Na čo najlepší zážitok z nakupovania potrebujeme Váš súhlas so spracovaním cookies, teda malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo Vašom prehliadači. Tieto súbory umožňujú funkčné vyhľadávanie, uloženie produktov v košíku, pamätajú si vaše prihlásenie a pomáhajú nám priblížiť Vaše záujmy, aby sme Vás neobťažovali nevhodnou reklamou.