Úvodná stránka

Čo robiť pri poškodení zásielky dopravcom

Dátum:23.4.2019


Vždy kontrolujte stav zásielky podľa prepravného listu s dopravcom pri dodaní (počet balíkov, poškodenie krabice atď.). Poškodenú alebo neúplnú zásielku nepreberajte.


Obsah zásielky je poškodený

Ak po prevzatí zistíte poškodenie tovaru, bezodkladne nás kontaktujte pomocou reklamačného protokolu, ktorý je k stiahnutiu tu. Vyplnený protokol zašlite na info@kovopolotovary.sk.


Obsah zásielky nesúhlasí s objednávkou

Ak obsah zásielky nesúhlasí s objednávkou, bezodkladne nás kontaktujte telefonicky na +421 910 80 10 88. Pri nenahlásanie škody do 3 dní od prevzatia zásielky sa vystavujete nebezpečenstvu zamietnutie reklamácie.


Naše predajne
  • Predajňa a centrálny sklad
    Závodu Míru 306/184
    360 17 Karlovy Vary - Stará Role
    Po - Pi | 8:00 - 16:00
  • Showroom tieniacej techniky
    Moskevská 40
    360 01 Karlovy Vary
    Po - Pi | 8:00 - 12:00 / 12:30 - 16:00
© 2019 - 2022 KovoPolotovary.sk - všetky práva vyhradené
;

Pomôžte nám zlepšovať web - nastavenie cookies

Na čo najlepší zážitok z nakupovania potrebujeme Váš súhlas so spracovaním cookies, teda malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo Vašom prehliadači. Tieto súbory umožňujú funkčné vyhľadávanie, uloženie produktov v košíku, pamätajú si vaše prihlásenie a pomáhajú nám priblížiť Vaše záujmy, aby sme Vás neobťažovali nevhodnou reklamou.